Vet ni ??? Jag har gått på julledigt

Hej finisar 

Hur mår ni ?

Jag mår sådär faktiskt , känner att något e på g i min kropp

Det kliar i hals och jag känner mig lite små snorig 
Men men 
Inget skulle förvåna mig om det bryter ut något skit nu när man blir ledig 
För vet ni ??  I dag går jag på ledighet över jul och nyår 
Lyx 

Rör ju mig runt sjuka personer hela tiden , nu senast min lilla oliv , hon var här i går kväll och i dag var hon på jobbet och var hängig och nu på kvällen vart hon sämre med feber mm 
Skruttan 

Ok , vad har hänt här da ? 

I går var det jobb och sen åkte jag och Kalle till Mall of Scandinavia 
Mysigt 
Men helvete var fullt det var i P- huset 
Jag fick åka runt på alla våningar i ca 15 min innan vi hittade en plats och ni som varit där vet att det är ett trångt P- hus .

Vi kikade i affärer och Kalle köpte sina sista julklappar 
Vi åt sen lunch på vapiano 
Så himla gott 

(null)

Jag åt ravioli med en super god tomatsås 

(null)

(null)

Min älskling lilleman 

Jag fick ett jättefint mobil skal av Kalle från 
Ideal of sweden ❤️

När vi var klara där så åkte vi till Haninge på ett ärende och sen hem för att hänga med Olivia och max 

(null)

Min krassliga baby girl 


(null)


I dag var det jobb och jullunch på jobbet 
Jättemysigt och många kära ansikten 

Vi åt gott och ungdomarna fick julklappar och jag fick bästa julklappen av min chef 

Tack tack ❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

Jag tror vi vart runt 30 st i dag uppdelat under dagen 👍

När jag var klar på jobbet så skulle jag ha en date med en kompis och jag skulle hjälpa henne med en sak , trevligt ❤️ vi tog en fika på mc Donalds av alla ställen 😂😂😂

Nu är jag hemma , jag går här och små pular Lite . 

Jular in mig 😂

Sån mysig känsla i hela kroppen ❤️

I morgon bitti vid 8 ska jag och Sandra åka till maxi och handla all julmat 
Sen kommer boan till mig mitt på Dan , han ska kolla min brevlåda som har gått sönder och dom måste kolla kylan i mitt kök 
Vi har svin kallt . 

Sen på kvällen ska jag och H göra något mysigt 

Det är plattan i mattan fram till uppesittarkvällen men efter julafton lugnar det ner dig lite 

(null)

Fick nyss en fin bild från Kenneth och Sussie 
Solnedgång i Thailand 
( lite avis ) 


Här kommer 2 bilder med julkänslan 

(null)

Det här fina trädet står i Brandbergen på väg upp till centrum 
Lyser så fint 

(null)

Detta är  Haninge c vid bussarna , 
Clas Olsson har pimpat busshållsplatserna 


Kul med lite extra 

Nu säger jag go kväll , ska hämta sista tvätten i stugan och sen ta doggsen 
( snorhalt ute ) 

God natt alla vackra själar ❤️❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0