Alla ❤️dag

Hej finingar 

Hur firar ni dagen ?

Vi brukar inte fira den här dagen mer än vanligt 
Vi säger dagligen att vi älskar varandra och vi  blir tryggare och tryggare med varann för varje år  men en liten extra kram eller kärleks hälsning blir det såklart  och kanske lite choklad ❤️❤️❤️

Det är väldigt roligt att läsa på sociala medier vad alla gör och  vad alla får och alla gulliga hälsningar till varandra 
Mina killar & Olivia har fått en lite extra kärleks hälsning i dag ❤️❤️❤️

Till mig: 

(null)
Jag vaknade till detta i morse ❤️❤️❤️

Sandra hade skrivit detta till max 

(null)

   Tänk va små dom var när dom träffades 
 Och nu är dom en liten familj ❤️❤️❤️

Älskar er så mycket 
Henning 
Kalle
Max
Sandra 
Olivia 
Sune 

Jag finns alltid här för er
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
I mitt liv finns det plats för många men i mitt hjärta finns bara plats för några väl utvalda ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ni vet vilka ni är 

Love M 

Annars en bra dag 
I morgon jobb ➕ kp 
Sen helg 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0