Farmen / torpet

Hej 

Tänkte skriva lite om farmen 
Jag har följt farmen i alla år och varje år så får man ju sina favoriter och de som man stör sig på !

Men i år är det annorlunda , jag blir uppriktigt sagt skit förbannad när jag tittar på programmet 

(null)

    Vidriga människa , noll med hjärnceller 

Jag verkligen hatar 😡
JP - äcklet , rövslickaren och mobbaren 
Alexandra - rövhålet , har ingen egen vilja och mobbaren 
Mulle - svinet, tönten och låtsas gangstern / mobbaren 

Varför säger inte ledningen någonting 
Detta är inte ok ....😡😡

Svinen ovan förstör uppdrag , snor mat, planterar saker så någon annan  ska få skit för det , dom hånar och pratar skit och skrattar bakom ryggen på folk 

Fy fan alltså 

Träffar jag på någon av dom så kommer jag skrika det i deras face 
Jävla pack 

Tacka vet jag dee , ett hjärta av guld , inget gnäll, jobbar bra och snackar inte massa skit 
Go girl 

Idioten Stefan ( jag , jag , jag , egot)  är också en riktigt fegis som inte kan stå upp för dee trots att dom jobbar en del ihop 

Nu hoppas vi på att norrmannen  från torpet
 ( han gillar jag allra bäst ) 
Slår sig in i farmen 
Jag vill att han , dee eller Robert ( Robban) ska vinna 

Är det inga fler än jag som tycker det är ren jävla mobbning i år ?? 

Fredag i dag , jag mår inge vidare ! 
I dag fick jag stans ångest attack med ett grymt tryck över bröstet och en stor klump i magen 
För mycket tankar på ekonomi, framtid, räkningar 
Bara att gå igenom räkning högen ger en ångest / fy fan 

Ja ja 
Får försöka njuta av 2 dagars ledighet nu , kalles dop är på söndag så då blir det mys med familjen 

Love Maria ❤️❤️❤️





Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag håller med dig om farmen, fy fan!
Usch för ångest Maria😩 hemskt! Ha en mysig helg❤️ Kram

2018-02-23 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0