Lördag 17/2

Hej 
Dagarna går ....

Jag har inte tänkt så mycket på bloggen sista dagarna 
Blev snabba bild inlägg bara !! 

Vad har jag gjort da ?

Torsdag  - jobb och kp uppdrag 

Jag kommer lägga mina kp uppdrag på måndagar och torsdagar för det passar mina brukare mest för dessa dagar är dom i Haninge på praktik så jag möter upp dom efter deras praktiker 
Perfekt för mig med , sen blir det vissa helger oxo , bla den 3:e mars 
Jag har sökt en till brukare på kommunen 


Fredag - massa ärenden och mys på kvällen 

Vi skulle ha haft Kia här hemma så jag hade köpt räkor och lite plock för att bjuda på räkcoctail , men det vart inställt så jag och Henning fick extra mycket gott på fredags kvällen 
Vi mös i soffan och kollade en film 
Baserad på en sann historia
The Iceman , 
Filmen var ok 😀
Kalle och max var på bio och kollade 
black panter , dom tyckte den var jättebra 


I dag lördag-
 så tog vi det lugnt hela morgonen , vi åt frukost i soffan och sen somnade vi om en stund ! Skönt 
När jag  Vaknade till så gjorde jag kvällens middag och nu har vi precis tagit en promenad och duschat , härligt väder ute 
Vi känner bara för en lugn kväll, vi tänkte se filmen snömannen och äta gott 

I morgon söndag så ska vi på personal möte/mys 
Jag och kollegorna ska ses i nacka kl 14.00
Sen är det farmen på kvällen såklart 👍

De 3 kommande veckorna är helt galna med jobb, födelsedagar, mamma, jag ska göra naglar och klippa mig den 1/3 ( äntligen ) 
Just nu är jag grovt fattig så skönheten får vänta 😢😂😂😂
Möten osv ( galet) 

Annars:
Jag har haft en to do list hemma med saker jag velat ta tag i och nu har jag betat av några saker , bla att få 3 dokument översatta till engelska av en auktoriserad översättare 
Jag hittade en tjej via kammarkollegiet och hon var supersnabb
Dokumenten är klara så jag / vi måste boka tid på amerikanska ambassaden , mycket såna saker är på listan där det krävs uppföljning / möten  men nu är det på g !

2  tråkiga saker , vi fick en p böter i går 
Jävligt trista pengar ,😡
Plus att vi tidigare har fått en jävla böter för fortkörning , en kamera blixtrade till
Fuck 🖕 

En rolig sak , Henning får en bra lönehöjning i april . Hans chef ringde i går 
Heja heja 
Kul med löneförhöjning och känna sig uppskattad 
Sen ska dom Tydligen få han en annan lönehöjning också  på 600 kr till i mars , den årliga från facket 😃

Lite mer skoj som händer;
20/2 H:s B-day 
23/3 fest 
7/4 dop
5/5 50 års fest 
6/6 B-day
Juli tillbaka till Teneriffa 
Och därimellan massa annat skoj 💪

(null)

    Här ska vi på 50 års festen / fint ställe 

Vi har inte fått några detaljer än om festen men när min svägerska ordnar fest så blir det alltid lite extra 👍 vi vet plats & tid för att alla ska boka in det 🍾🍾

(null)

   Så här myser vi nu , omhållen av Sune 

Nä nu Ska jag fortsätta njuta av lördagen 
Må bäst 
Love IA ❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0