Lördags morgon

Jag vaknade 7 i morse och jag har sovit såååå bra i natt , när jag vaknar är H borta men Sune är hemma , What 

Jag sms honom och då visar det sig att han är och tvättar bilen sen kl 5.00 
Han hade vaknat 4 och var rastlös 
Hahaha 😂😂
Thats My man 
Nu är bilen skinande ren ute & inne 💪👏👏
Vi har precis ätit god frukost och nu blir det en lite längre promenad med Sune i solen och sen ska vi till länna och lämna tillbaka en madrass vi har prövat 

Här kommer några bilder:

(null)

(null)

         I går gjorde vi oxfilé i ugn 

Fy satan va gott det blev , köttet smälte i munnen , vi fick oxfilén för 179 kr / kg 
Så himla värt , till det har vi bara Chips & tzatziki 
Lätt och ganska billig mat eftersom det inte är massa tillbehör 

Sorry för taskiga bilder men jag är ju ingen matbloggare och därför blir det inga stylish pix 

(null)

    Sune är som en bergs get 

(null)

Hittade en gammal bild som jag bara älskar på 
Henning & Kalle 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
(null)

(null)

    Bilder på min lillgroda 🐸🐸🐸
    Min lilla Oliv 😍

 Jag önskar er en fin lördag / all kärlek M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0