Mat / farmen

Hej 

Asså min fläskfilé gryta vart så god 
Jag åt litegrann men skulle gärna ätit mer 😜

(null)

Jag kan lägga upp receptet sen ...
tog dock inte champinjoner och soya i .

Asså måste skriva lite om farmen 
Vem tycker ni bäst och sämst om ?

Mina värsta hatobjekt är framförallt 
JP och Mulle 
JP är ju helt störd, vilken jävla rövslickare och killen har noll koll, totalt bombad 
Usch 
Mulle är ju helt veck också , vilken jävla tönt 

Dom jag gillar mest är 
Dee 
Vilken underbar människa , snäll, go, glad, tydlig.. bara jävligt bra tjej känns det som 
Inte massa skitsnack och raka rör ! 

Sen är det något med Stella jag gillar
 ( bongoläpp) 
Jag tycker hon verkar ganska rak och snäll 
Och hon slickar inte röv som resten i hennes pack 
Det är en liten ledare i henne och hon säger rakt ut vad hon tycker 
Sen ogillar jag hennes skitsnack men hon är ju den i deras grupp som
Snackar minst skit 
Mulle , Alexandra och JP är muppar ! 


I torped gillar jag norrmannen och ogillar
Kirsti ( tror jag hon heter) 

    Ja ja 
Lite kvälltankar 

Nu ut med Sune sen natt natt // IA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0