Onsdag

Halva veckan har gått
En bra dag på jobbet som vanligt 😀

I morse vaknade jag av ett jäkla liv och jag hajade inte vad det var , tillslut hör jag att det är Kalle som vrål spyr på toaletten , han har världens magsmärtor ... 
han spyr & skiter !! Stackarn 
Han blev hemma från jobbet i dag och nu mår han lite bättre,  han åt precis lite mat 
Spelar ingen roll hur gamla ens barn är så tycker man alltid synd om dom när dom e dåliga 

Till middag i dag gjorde jag korv i ugn med hemma gjord mos 
Mums va gott det blev 🍽
Jag fyller korven med en röra av lök.hackad smörgåsgurka  och rödbetor , toppar med massa ost och en sås på grädde & chilisås 
Gräddar i ugnen på 225 g i 30 min 

(null)

 I kväll hoppas jag vi ska se film, snömannen 
Men vi får se 

I morgon blir det jobb x 2 
FT och KP 

Mycket som händer framöver men det är mest skojsiga saker så borde inte känna mig stressad men jag har en grej jag stör mig på 
Det är alla punkter i almanackan 
(när saker/dagen  är bokad) 
😂😂😂😂
En bra dag är när det INTE är en punkt 😂

All kärlek till er // Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0