Räkor och struts

Hej och god morgon 
Gårdagen var jättemysig 
Vi sov till 9 och sen mös vi bara hela dan , massa samtal och tv 😀

Vid 16 tiden kom underbara Emelie 

Emelie och mamma jobbade ihop i hemtjänsten 
Emelie är 33 och mamma  blir 69 
dom hänger och har skit kul ihop 
Mamma har bla. varit med kompisar plus Emelie i Emelies hus i Spanien mm 
Kul ! Åldern har verkligen ingen betydelse när man trivs ihop 

Jag diggar Emelie som fasiken 
En glad, go och rolig tjej med skinn på näsan 
Fasiken va vi skratta igår 
Vi gjorde lite narr av mandelmans program 
😂😂😂
Så himla checkt och gulligt program 😂

Vi åt och drack gott 
Massa plockmat , Bla Struts !!!!

Jag tyckte struts var väldigt gott faktiskt 
Positivt överraskad 

Jag åt massa räkor och kex med salami och ost 
Vi hade en jättetrevlig kväll , Emelie tog taxi hem vid 23 och då slocknade jag direkt 

(null)

(null)

(null)

   Det mörka köttet e struts 

(null)

      Vackra  Emelie ❤️

(null)

(null)

Vi kollade självklart farmen , jag och Emelie tycker exakt lika om deltagarna 🤮

I dag är det hemgång , Emelie skulle komma och hämta mig här när hon ska hämta sin bil hon tog hit i går och köra mig till tåget 
Gulligt 
Sen kanske jag blir hämtad på centralen av min älskling 
Jag har så himla snälla människor runt omkring mig och jag älskar det 
Jag är rädd om dom jag tycker om 
❤️

  Önskar er en fin onsdag / Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0