Shoppa med Olivia

I dag hade jag Olivia en stund medans mamma Sandra tog en timmes massage 
Olivia vaknade 5 minuter efter vi skiljt med Sandra,  jag satte olivia upp i vagnen så hon fick vara med och kika lite i Haninge c !
Vi gick in och shoppade lite kläder till Olivia på Lindex , det vart en blommig vårig body med lila byxor till,,, 
Jättefint 
Se vagnen 😀

(null)

(null)

(null)

     Här är byxor och body 

Vi mös inne i centrum ca 40 min och sen vart Olivia lite ledsen så jag bäddade ner henne i vagnen och tog en liten promenad innan Sandra kom !

Vi åt lunch ihop innan vi gick hemåt 
Mysigt att få hänga med brudarna ❤️
Det hände en rolig grej på stadium i dag men berättar om det sen 

Till middag blev det rester på köttfärslimpan och sen har vi börjat på en ny serie 
OZARK 
Så himla bra verkar den vara, vi kollade 3 avsnitt och sen vart det  farmen och torpet 

I morgon kväll har vi hela familjen här på middag och på söndag ska jag jobba med kp annars blir det serier och vila hela helgen 

 God natt alla fina ❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ozark är super!

Svar: 👍👊
Ia None

2018-02-02 @ 07:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0