Söndag

Hej 
Hur mår ni ? 

Fy faaaaan va kallt vi har det 
12 minus och blåst 
Usch 
Mina lår förfrös när jag var ute , men jag får skylla mig själv , jag gick ut i tunna pyjamas byxor !
När jag åkte och jobbade ( kp) så klädde jag på mig lite bättre 👍

Nu är jag hemma och Jag har precis kokat potatis som ska bli stek potatis och jag har stekt massa fläskottletter
Så i kväll blir det ?   Gissa ?? 

Fläskkotlett och stekt potatis med sås 😂

I morgon börjar sportlovet men jag har ju inga barn under 18 längre , så ingen har sovmorgon 😀
Jag kommer ha en kort vecka 
Jobbar i morgon 
Tisdag & onsdag är jag hos mamma 
Jobb torsdag efter frissan ( ska till Pamela )   ÄNTLIGEN 
och så blir det jobb en stund på fredag! Lägger upp min vecka lite annorlunda men jag behöver åka till mamma ! Nu var det ett tag sen ❤️
Gulliga mamma ringde nyss och sa att hon skulle göra kåldolmar till mig 
Ingen är lyckligare än jag !!! Gött 
Sen hade hon bakat frallor / smutt 

Vad ska ni göra på sportlovet ?  Åka bort ? Vara lediga ? Jobba? 

I fredags tittade vi på snömannen 

(null)

 Jag tyckte filmen sög , hört så mycket bra om den och jag har läst halva boken men den var inte så bra som folk har sagt 
1 sol av 5 

Nä nu ska jag fortsätta 
Kram på er / M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0