Tisdag

Hej vänner 

I dag är det tisdag och jag har hunnit med en del ...
Jobbat
Pantat burkar
Varit med Olivia
Städat/tvättat 
Bytt gardiner 

Jag har äntligen fått mina mossgröna sammetsgardiner 
Nu söker jag mossgröna kuddfodral i sammet , någon som vet vart det finns till en bra peng ? 

Jag och Olivia tog en promenad till c och sen gick vi hem hit och åt lite innan jag lämnade tillbaka henne till sin  mamma & pappa 😍

(null)

 I dag åt jag mat för första gången sen i fredags .  
Gissa om det var gott ?

Jag gjorde lax i ugn med potatis & räksås 

Till middag har jag gjort en fläskfilé gryta med bacon & lök som jag ska ha tagliatelle till 
Receptet fick jag av en ungdom på mitt jobb som testade att laga det på FT (gott) 
Jag gjorde grytan i går kväll så den har stått och gottat till sig 
Jag ska äta litegrann , är lite orolig för tung mat i magen då den fortfarande surar 🤣

Resten av kvällen blir lugn och i morgon blir det jobb och på kvällen globen och KYGO 

Någon av er som ska dit ? 

All kärlek / Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0