Dag 4 söndag (T)

(null)

(null)

Hej 

Skriver lite sent från vår svit 🤗
Vi låg och skulle titta film på datan ( jigsaw) alldeles nyss 
Men H somnade i vanlig ordning 
Han säger samma sak varje kväll , 
- jag känner mig inte alls trött och så slocknar han på 5 min 

Haha 
Då stängde jag av filmen och bloggar lite innan natt natt 

Vi har haft en kanon dag på stranden 
. Det blåste lite mycket bara men vi hade det fint ändå 
Vi shoppade lite ! Jag köpte 2 klänningar och en tunika 

I morgon fyller Kia år och då blir det party for real 
Vi ska ut och äta och senare på kvällen ska vi ut och dansa och då tänkte jag ha tunikan och slitna jeans 
🕺🏻🕺🏻
När vi kom hem från stranden så hängde vi på takterrassen 
Mys pys 
Vi har haft sån jäkla tur med vädret ! Hoppas det fortsätter så här 🍺🍾

(null)

Vi kollade självklart farmen oxo 

Nu är Kia och hämtar Rickard på flygplatsen och strax ska jag sova 
God natt mina vänner // ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0