Hemresan

Hej Sverige och homeland 

Vi åkte från Teneriffa kl 9.15 i går och skulle landat 16.05 i Skavsta men så vart det inte 

Incheckningen och påstigningen gick felfritt och planet skulle gå som planerat 
Så jag skickar på Kalle ett sms att vi ska landa som sagt ! 

När vi väl taxar ut så blir vi 20 min sena och så ropar dom upp att flygningen kommer ta 6.20 så redan där är vi 40 min sena 

Det dom inte berättar är att vi kommer att flyga runt ett oväder och det vädret drabbade även oss 
Fy fan va mycket turbulens vi hade 😕
Riktigt jävla otäck flygresa 
Turbulens till och från i 2-3 timmar 
Vi landade en timme sena  och då hade stackars Kalle och Micke väntat sen 15.40 och vi landade ca 17 och sen fick vi vänta på våra väskor i 30 min ....

Sen skulle vi köra från Skavsta till tungelsta och sen hem 
Vi kom hem ca 19.30
Dödströtta men vi levde 😛😛
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 I dag söndag har det varit full rulle 
Kl är 12 och jag har handlat , städat , betalat räkningar , jobbat och nu är det tvättstugan till 15 
Nu tänkte jag gå förbi syrran med lite presenter som tack för hjälpen med Sune 🐾
I kväll ska jag träffa max, Sandra och Olivia 
Mys 

Laaaater / Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0