Los menores

✈️ om 5 dagar flyger vi till Teneriffa och Los menores  
Det Ligger strax ovanför Los  cristianos vad jag förstår ✈️ ? 
Nu börjar jag längta ordentligt ...
Värme / vänner / mys 

I morgon tänkte jag kolla lite kläder som ska tas med , skölja upp lite sommarkläder mm. 
Kolla om jag har någon bikini ... frågetecken på det ....

Min fot är 80 procent bättre i dag 
Jag behöver inte använda kryckorna 👏👏
Så himla skönt , det som gör ondast är ner för trappor / backe 

Nä nu ska jag ta Sune sen ska jag äta chips & dipp ( dill) 

    All kärlek 
M ❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va är det för ras på Sune? Jag å min kille ska skaffa hund å jag vill gärna ha den rasen men kommer inte ihåg va den heter

Svar: Han är blandras , labrador , schäfer . Setter
Lycka till
Ia None

2018-01-13 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0