Måndag

Första arbetsdagen check ✔️
Nu är det 1 jobb dag kvar innan jag tar sem 

I dag var det jobb, fixat massa innan semestern , ordnar så allt finns på jobbet  innan jag åker 
Planeringen klar , papper klart ! Post check ✔️

Hemma har jag städat lite, packat klart min väska , förberett tårtan tills i morgon , vår lilla Kalle blir 20 år i morgon - Herregud 
Bolags åldern är inne 🍾

(null)

    Time to fly ✈️✈️✈️

Vi kommer fira Kalle med lite tårta i morgon och en större baluns / restaurang besök efter Teneriffa 

Annars da :

H är lite hängig och jag har fått ont i halsen 
Så jävla bra 😡😡
Vila mycket fram till torsdag ( host) 
Adhd bruttan ljuger för sig själv 

I morgon ska jag förutom kalas fixa lite med mig själv 
Noppra bryn 
Lacka naglar 
Helt enkelt en kroppsbesiktning 😀😂

Avslutar inlägget med Lillgrodan 

(null)

(null)

(null)

   Bilderna är från max snap 

 God natt fina ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0