Onsdag 31/1

Hej 😍

Sista dagen pĂ„ 1:a mĂ„naden 2018 
Tack 
Ett steg nĂ€rmare vĂ„ren 

Jobb i dag och nÀr jag kom hem
Hamnade jag i köket i 2 timmar 😀

Jag hade nĂ€mligen en oöppnad julskinka pĂ„ 4,3 kg som gick ut i morgon och jag ville gĂ€rna inte slĂ€nga den ! 

Jag öppnade den och kĂ€nde sĂ„ den fortfarande var frĂ€sch 

Sen tĂ€rnade jag upp den och fryste in 4 stora pĂ„sar med skinkan sĂ„ man kan göra pytt och pasta sĂ„ser etc , 
Sen gjorde jag 3 matlĂ„dor med pyttipanna av det jag inte frös in 
Sen stÀllde jag mig och grÀddade pannkakor
 ( 50 ) st 
Tog sin tid men satan va gott det var 

(null)

I gĂ„r gjorde jag köttfĂ€rslimpa pĂ„ blandfĂ€rs , den vart lite blek men den vart saftig och go 

(null)

   Mums 

Jag Ă€r lite hĂ€ngig och gĂ„r pĂ„ halvfart men det gĂ„r nog snart över 
Jag ska jobba i helgen ocksĂ„ sĂ„ det mĂ„ste vĂ€nda snart 😛

Samtal : 
I dag stötte jag ihop med min hyresvĂ€rd som har villan dĂ€r vi jobbar , jag har inte sett honom sen oktober typ sĂ„ det var skoj att surra lite , tyvĂ€rr drabbades dom av stormen Irma i Florida och bĂ„da deras lĂ€genheter totalförstördes sĂ„ dom har varit i Florida mycket sista mĂ„naderna och renoverat 
Vi fastnade i samtal i ca 30 min 
HÀrligt att höra att det gÄtt bra för dom
😀

Sen pratade jag med min kompis Annica i Mariefred , vi har inte heller hörts sen oktober sĂ„ vi surrade en timme i telefon , kul att fĂ„ lite uppdate ❀ 

NĂ€ nu ska jag vila lite 
Inger och kaj var förbi en snabbis sÄ jag e trött
😍

Kram pĂ„ er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0