Söndag

Hej finingar ! 

Här har det pysslats & fixat 
Jag har gått igenom sommargarderoben 
Sköljt upp allt 
Sorterat och i morgon ska jag packa min väska 

H är klar med sin packning / golfbagen 

Vi har fullt upp hela vecka  med jobb x 3 och kalles 20 års dag på tisdag , läkarbesök , några andra bokade möten 
Det ska Fixas med  lite mat och matlådor till Kalle 
Fixa med Sune  osv osv 
Därför var det skönt att fixa mycket utav packningen i dag 
Vi blir borta 10 dagar 

Vi har ordnat skjuts till Arlanda och hämtning på Skavsta 

Check check check 

Jag har gjort middagen och nu kl 16.30 kommer Olivia 
Max jobbar och Sandra ska på bio och  jag ska ha Lillgrodan 🐸

Ha en fin söndag ! Jag kanske kikar in senare 
// Love IA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0