Tight whith Money and Depp

Hej och hej tråkiga januari dag 😔

Det här är ett riktigt Depp inlägg

Jag har typ en tung ångest känsla i bröstet 
Hela jag är tung av trötthet ( läs fet) oxo .

Vädret är det sjukaste jag varit med om 
Jag har sett solen sammanlagt 1 timme på 2 månader 

Typ grin färdig 
Vet aldrig vilken tid det är på dygnet , ständigt mörkt 
Regn och åter regn 

Jag har fått en fucking låsning i höften , kan knappt lyfta höger ben och kan inte vända mig i sängen själv
Smärtan är total ... 

min kära H har haft en fruktansvärd huvudvärk i 4 dagar och han känner oxo Depp så stämningen här hemma är inte skoj nu 
Vi är sams men man orkar knappt prata med varann! 

Man kan inte hitta på något för jag har 700 kr på kontot till lön ( stoppat undan 3500) till resan 
Så man är jävligt begränsad ! 
Fattigare än fattigast 

Det har varit så sjukt mycket utgifter...
Dels alla julklappar ( och  julen i övrigt)
Nyår med 2 hotell nätter inkl allt som hör nyår till! 
Flygbiljetter över 5000 kr 

Jag fattar egentligen inte varför vi valde att resa i väg i jan , fattigaste månaden Ever men samtidigt så behöver jag soooool och träffa vännerna i Spanien 
Så det blir fint 🤟
I dag gick jag igenom frysen , hittade mat så det räcker minst 8 dagar framåt och så blir det blir bra med operation rens ! 

Ja ja 
Sorry för ett gnälligt inlägg men det här är livet på en pinne , det är ju ändå januari 

Annars da:

Jobbat idag , hjälp ungdom med lite saker 
Postat mammas julklapp till henne, den hade inte hunnit komma när jag åkte till henne den 27/1
Hjälp H med papper till AFA
Tvättat
Små pulat lite 

Nu ska jag fortsätta tvätta

Och sen ta en promenad med zappa & Sune 

I morgon blir det jobb - kp uppdrag
Min brukare vill till Ikea och köpa en hylla så det är det vi ska göra 😀

Lev väl och va rädda om varandra // ❤️






Kommentarer
Postat av: Therese

Usch vi har det likadant. Men såklart pengar till blöjor och allt som ungarna behöver, det är vi aldrig utan. Mer att det blir billig tråkig mat och inte så mycket extra. Men så lever väl de flesta efter jul o nyår antar jag.gör ju inget om man råkar gå ner några kilon heller för det finns det i överflöd hahaha

Svar: Sant ❤️
Ia None

2018-01-05 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0