Tisdag

Hej vackra 

Hur mår ni ?

Jag känner mig lite frussen 
Jag har en soppa som står och puttrar på plattan , min morotssoppa
Och så har jag gjort köttfärssås till matlådor 
( mat ur frysen dag 2 ) känner mig duktig 
I morgon blir det fisk som jag tog ut i skrivandets stund 

Nu ska jag ta en promenad med Sune och sen är det självklart farmen 

I dag träffade jag min bästis Renée för en snabb date , ååååå vad jag älskar den där lilla snärtan 
Vi pratade och kramades 
Vi ska höras när jag kommer hem från Teneriffa för en längre date 
Guld tjej ❤️
Ni vet en sån där vän som aldrig skulle hugga en i ryggen och svika en vad som än hände 
Jag litar på henne mer än 1 miljon procent 
Såna vänner växer inte på träd 😀❤️ det finns   Inte många såna tjej vänner tyvärr men jag tror och hoppas att jag har minst 3 såna vänner 😀😃😂😂som jag alltid kan lita på 😍😍

(null)


                        PUSS PÅ ER 



Nä nu står Sune och glor på mig .....

Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0