Totaly Gone

Hej 

3/1-18
Ååååå vad jag varit effektiv i dag 
Började morgonen med en pedikyr som jag fick det av max i julklapp 
Älskar att få fötterna fixade och lackade 

I dag valde jag ett rosa glittrigt lack för jag ska ju som sagt utomlands om 14 dagar så det gick åt det lite somriga hållet 

(null)

(null)

  Babylena fötter ❤️
Tack Mäzzi 

Sen var jag förbi företagsposten och sen åkte jag och handlade 

Väl hemma tog jag tag i julen ! 

Det mesta var nerplockat och stod på köksbordet men jag plockade ner granen och 1000 julgranskulor , sen åkte alla julgardiner och dukar bort och julmattorna såklart 
Gissa om jag har tvätt nu i tvättstugan 
Jag har just nu kört 8 maskiner och har 2 kvar 

Jag har städat och skurat alla golv

Hämtat resväskor och julkartonger i källaren 
Fyllt julkartongerna och burit ner dom till källaren 
Älsklingen skötte allt fläsk i ugnen för i kväll blir det fläsk med löksås 
Smutt 
Nu doftar det nytvättade gardiner och stekt fläsk i hela lgh 
Bra kombo 😂😂

Julen är nu helt borta !!! 

Hahaha nä förresten , glömt en jävla grej kom jag på nu ...
Julkransen på ytterdörren 

Ja ja tar den sen 

Vad har ni gjort i dag ??

Kram på er // Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0