Trötta öron

Hej och hej måndag och vanligt schema på jobbet 
Skönt med rutiner igen 

Är otroligt trött i mina öron då en viss person har pratat sönder dom 😂idag ...

(null)

       Det ingår i jobbet 😂😂
               En bra dag annars . 

Hemma har jag små pulat lite och tagit ut köttbullar från frysen och gjort stuvad spagetti och köttbullar till middag 
Inte det jag var sugen på dock .....

Men Nu är operation rens av frys inledd
I morgon blir det något på köttfärsen 

..........................................

I dag är den stora dagen kommen för mig 😀
Som jag väntat 😃

Jag lovar att jag ska berätta mer i veckan 
Men grattis till mig 🍾🍾
Jag är en fri och glad tjej i dag 
Jag har väntat sen 1985 på den här dagen (typ ) mer eller mindre 
men i allafall det senaste 7 åren har det varit full fokus på att den här dagen skulle komma 
Jag ska fira ordentligt en kväll i Teneriffa tänkte jag med champagne 🍾🍾 & FEST ! 
I dag firar jag med köttbullar och ett glad mjölk 😂😂👍

En annan stor sak att fira är kalles 20 års dag nästa tisdag 16/1
Asså fattar inte 
20 Barre 
Vi kommer fira honom med middag & tårta
Beroende vilket pass han har på cola men det blir lite mer firande när vi kommer hem från Spanien 

Avslutar med en bild på min lilla älskling 

(null)

Den här dressen fick Olivia av oss i julklapp 

Kram på er // Maria 






Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

❤️

Svar: ❤️
Ia None

2018-01-08 @ 19:26:37
Postat av: Annica

Grattis Syrran!!!!!!! ❤️❤️❤️

Svar: Tack ❤️
Ia None

2018-01-08 @ 20:42:02
Postat av: Anonym

Skuldfri eller?

Svar: Brukar inte svara anonyma men ja !
Ia None

2018-01-08 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0