Boktips

Hej 

Läst 2 bra självbiografier sista tiden 
Fast jag lyssnar på ljudbok

De  första var Marie fredrikssons bok 
Kärleken till livet 
En superbra bok , klart värd att läsa 

(null)

Sen nu under semestern har jag lyssnat på boken om Mikael Persbrandt 

Han förvånade mig lite ❤️
Visst , man har vetat att han har haft drogproblem och varit vild men mer än party knarkare typ men han har verkligen varit nere i skiten men tunga tunga drogproblem 
Och va mycket han har gjort med teater och film som man inte visste hälften av
Jag älskade boken och det vart en hel del skratt och han nämnde några i boken som han har hängt med som jag känner till 

(null)


Så som jag minns det .....
Så himla bra bok och den läses upp av honom
Själv 

Nu lyssnar jag på en ny bok som heter 

En tillräcklig vacker dag att dö ! 

En sann historia om en svenska som är i Brasilien och blir förälskad i en man ( Carlos) 
Som visar sig vara medlem i kokainmaffian och hennes helvete väntar ! 

Ok , det var lite boktips 

Kram på er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0