Dag 3 fredag

Vi kom ju sent i tisdags så jag räknar att detta är dag 3 

Vi sov gott natten till i dag och åt en god frukost på balkongen innan vi gick till stranden 

I dag var vi på stranden 8.30-12.30 och sen vart det lunch och sömn 
Jag älskar vilan efter lunch 

Tyvärr så kände jag mig hängig när jag vaknade 
Jag har ont i kötlar, hals & öron 
Känns typ som tränings värk eller influensa 

Jag fick något pulver i receptionen som var bra mot förkylning 

Så kvällen har varit lugn och mysig 

Vi åt på burger king och sen har vi bara myst i soffan och kollat fotboll 
En perfekt dag 

(null)

(null)

(null)

Utsikt från vår balkong 

(null)

(null)

(null)

(null)

Pulvret ovan ska jag köpa i morgon 😍


I morgon lördag blir en skoj dag 

Vi ska hem till Kia och Rickard och mysa och kolla Sverige matchen  
Heja heja 🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Hoppas ni mår bra i Sverige 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0