Före & efter

(null)

(null)

Ovan: 
Så slitna efter 4 veckor plus semestern! 
 ( suddiga bilder ) 

Nedan: 
Nylackade i dag 

(null)

 Man blir lite gladare 😀

Efter naglarna vart det jobb en snabbis för att avsluta våran sommarjobbare , 

Förmiddagen vart jobbig med gråt och mycket känslor  , det har hänt en fruktansvärd sak som jag tyvärr inte vill skriva om här på bloggen för respekt för dom som drabbats och jag känner verkligen för alla inblandande 😥
Jag känner tyvärr också den personen som det rör sig om och det känns i hjärtat ! 

Efter jobbet så stötte jag ihop med min granne som också hade tråkiga nyheter så mina tankar går till henne med .  Puss P  ❤️

Jag har sån sjuk empati för alla goa fina själar ❤️❤️❤️❤️

Vi var nere i raman runt lunch och tog ett snabb dopp och nu vilar vi lite i soffan . 
Vid 19 ska vi träffa några vänner och äta middag och ta några kalla öl 🍺🍺

(null)

(null)

(null)

Min lilla and familj 🐧🐧

(null)

 Min bästa halva ❤️❤️❤️

Nä nu ska jag ut med hundarna 
All kärlek 

Hoppas ni får en fin fredag // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0