Lördag kväll

En väldigt lugn kväll 

Vi tog bara en liten promenad vid 20 tiden och sen gick vi till little italy 

3:e kvällen i rad 😂😂 fastnar vi så fastnar vi 

Jag åt bolognese och H åt entrecote 

Bolognese var inge bra om jag jämför med den på Charlotte 

Vi hade sällskap under middagen av en pappa och hans son från Sverige 🇸🇪

Dom satt bakom oss på planet hit och dom åker hem med samma flight som oss 

✈️✈️

(null)

(null)

(null)


Lite snopet i dag , vi skulle ju vila på eftermiddagen och sen se fotbollen 

För vi trodde den skulle börja 19 , men icke 
När vi vaknade vid 17 tiden så var matchen slut 

Men i morgon är det finalen kl 16 och den ska vi se på en mysig pub här nere ! 

Så i morgon söndag lutar det åt en fest dag och sen på måndag blir det sol och packning 

Vi far hem 06.30 på tisdag 
Planet går runt 8 och vi är hemma i Sverige 15.40

2 heldagar kvar , jag måste säga att jag har lite hemlängtan 

Längtar efter barnen , barnbarn Och hundarna 

Det hade varit lättare om jag hade haft barnen närmare mig ❤️

(null)

                  Sune        Och       Zappa 

God natt vänner // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0