Raman igen

Hej 

I dag var vi på raman igen 
Så mysigt där ☀️☀️☀️

Jag hade skrivit ut på fejan och snap att om några ville hänga med ner till raman så var det bara att komma ner i dag mellan 9-12 men det vart bara familjen 😀

Vi tog bilen ner idag 

Henning och max släppte mig , Olivia och Sandra nere vid Raman ,  grabbarna åkte och  ( övnings körde) till Tyresö och köpte doft vax till mig 

Vi njöt av sol och bad men solen gick i moln ca 40 min så det sög lite 😂😂👍

Vi tog med lite fika och kyckling klubbor 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vid 10.30 kom killarna tbx och badade med oss innan vi åkte till Haninge c och port 73 

Nu vilar vi bara hemma och ska kolla lite serier i kväll och lata oss 👍

I dag blir min sista semester dag , jag har varit ledig 3v och 2 dagar  men jag ska ta några dagar i aug oxo då jag ska åka till mamma 

Jag har verkligen behövd denna ledighet men vart tröttare efter sem resan 😂

I morgon och torsdag blir mjukstart , jag kommer vara så trött första dagarna 

Onsdag lika med personal möte ....

Nä nu ska jag ringa mamma 

// love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0