Sista kvällen & betyg

Nu är allt packat , väskorna är vägda och vi ska strax krypa ner i sängen ! 

I kväll åt vi på little italy ( igen ) gott som vanligt och vi sa hej då till den personalen 

(null)

(null)

 Min älskling 

(null)


Jag älskar kaktusar , märks det ?  😂😂

Betyg på resan: 

Vi har ju bott på ett lägenhetshotell som heter solmar och det ligger  på
Strandpromenaden i Los cristianos 

Vi är jättenöjda med boendet 

Allt har varit perfekt och vi har sovit gott tack vare Kia & Rickard 
Vi fick låna 2 madrasser av dom så vi fick en  mjukare säng 

Städningen har varit toppen 
Rent & fint 
Receptionisten urgullig 
Inga kackerlackor 

Ja allt med boendet var bra 👍

Semestern har varit bra , lugnt & skönt 

Vi festade till rejält 3 nätter av 14 
Vi hängde med Kia & Rickard ( familjen) 6 dagar av 14 
Och den härligaste dagen var utflykten till Puerto Cruz och naturpoolen 

(null)


Vi har varit nöjda med maten ( förutom 3 ggr) 
Vädret har varit bra varje dag men ni i Sverige har haft varmare än oss ( hade velat att ni skulle ha haft regn )  haha  näda men nu känns det inte som om man är brunare än ni när man kommer hem 😄

Faktum är att jag har endast solat 2-3 timmar per dag och 2 dagar ingenting alls så jag är inte så brun som jag hade hoppats på ☀️

Det sämsta med Teneriffa är alla jäkla svarta försäljare som springer här och frågar en 1000 ggr om dagen om man vill köpa något / usch 
Spyr på dom....

Nu har vi varit i Teneriffa i januari 2018 och nu i juli 2018 / nu kan vi det ....

Vi har bränt massa pengar så nu blir det hem och snåla och börja spara till nästa resa 

Nästa resa blir mycket längre bort , nästa år fyller vi 50 och  då reser vi iväg och firar det på ett exotiskt ställe ✈️✈️


Nä nu måste jag sova , jag ska upp 04.00 i natt 

Love Maria 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0