Torsdag den 12/7

Hej 

Torsdag redan vecka 2 

Vi har 4 heldagar kvar , nu går det fort 
Jag har lite hemlängtan ibland , men det är efter max och Kalle och Olivia & Sandra och mycket efter att få snusa på min Sune 🐕

Jag vill Gosa med hans lena öron 

Men vi har det gött , väldigt skönt 

Vi chillar , myser, promenerar , dricker öl och äter gott 

I går kollade vi fotboll ute på krogen 
Det var bra stämning , jag är glad att Kroatien vann

(null)

(null)

Det vart lite party i går kväll så jag är lite seg i dag 

I dag har vi promenerar , badat , ätit pizza  etc 

(null)

    Skinka 

(null)

Vi fick röd flagg i dag men innan dess for vi runt i höga vågor 😂😂

(null)

(null)

Häftigt  tätt träd som ger bra skugga 😂💪



(null)

Min halva 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vår  mys  pub mot LAS americas 


(null)

Mysigt och trevlig personal ❤️


(null)

(null)

(null)

Den här fina fågeln stötte vi på 😄

Cool näbb 


(null)

Hej på er , H fixar drickat 


(null)

Kyckling pizza till lunch 

Nä nu ska jag ta en siesta 
Kram på er 
☀️☀️☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0