15.00

Hej 
Glad midsommar 
Hoppas ni har det fint ! 

Vi har det fint 
Det har hänt en hel del i dag redan 

Tvättstugan i morse 
Promenad med Sune , när jag var ute med Sune så möter jag en liten kille i 4-5 års åldern som gråter 
Han har tappat bort sin pappa och har flyttat in här i brandbergen för 2 dagar sen och det ända han visste var att han bodde på nummer 455 

Ingen gata ? Han visste inte heller hur huset såg ut 
Jag sa att jag skulle hjälpa honom så vi letade och letade och till slut säger han 
- om jag är i centrum hittar jag hem men jag hittar inte till centrum 

Då sa jag att vi går dit 
Sagt och gjort så var vi i centrum och då kunde han till slut peka vart han bodde 

Jag följde med honom hem och där var en orolig pappa med syskon och han tackade så mycket 
Slutet gott 

Efter det åkte vi till Haninge c 
Jag behöver en svart t-shirt och vita nya häl strumpor till semestern 
Så det blev det och lite annat 

(null)

Nöjd 

Efter det vart det Maxi och jag är lite förvånad Att människor var så sent ute med handling inför midsommar 
Fullt med folk 

Vi skulle ha lite plock mat till kvällen bara 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi valde massa gott , bl.a. detta och italienskt lantbröd 

Vi köpte lite melon och jordgubbar också 

Vi har precis duschat och krupit ner i soffan 
Vi kollar Brasiliens match 

Hur mysigt som helst 

(null)

(null)

Max och Sandra är hos  Olivias mormor och Kalle är på fest i tungelsta 
Henning körde dit grabbarna och Kalle var så fin 

(null)

Ny kavaj och näsduk i fickan ❤️

Nu ska jag tända massa ljus och mysa vidare 

All kärlek 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0