Kväller

Hej 

Kom hem vid 18 i kväll 
Jag jobbade med KP och vi körde bowling på rollers & bowlers 
Kul 

Pulade lite på plätten  när jag kom hem och lyssnade på musik 

Sen tvättade jag soffans kuddfodral och överkast 

Nu är jag nyduschad och har krupit upp i soffan 

I dag började ju fotbolls VM  och jag är egentligen så ointresserad av fotboll men VM är ju lite kul och detta år är vi ju i Spanien större delen av VM och finalen är när vi är i Teneriffa så dröm scenariot är ju att Spanien och Sverige  är i final 
😂😂
Haha 
Det kommer ju inte hända men Spanien kanske ? 

Spanien - Tyskland 

Spanien är ju ett fotbolls intresserat land så vi får hitta på sjysta ställen med storbildsskärm 
Och känna  deras feeling  
🍺

(null)


Fin inredning på rollers & bowlers 

Här ligger en avslappnad kille 

(null)

 Nu ska jag säga hej då till Kalle , han ska jobba som vanligt 
Henning är på söder just nu , han ringde precis 
Jag ska krypa ner i sängen snart och lyssna på silferbielke 

 God natt // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0