Lördag & loppis

En mysig dag på jobbet med loppis 

Tyvärr kom det väldigt lite folk  men det kan bero på det varma  vädret eller kanske att det har varit Sthlm maraton 

Lite ont i fötterna just nu 😂😂

Smarta jag tog på mig platta sandaler i dag och jag har stått & gott mellan 8-16 
efter jobbet åkte vi till port 73 , till ÖB och bunkrade massa schampo och hygien prylar och sköljmedel etc 
Och vi avslutade i Haninge c på teknikmagasinet och kappahl 

De sista dagarna är det massa saker som
Strulat men i dag ordnade vi upp det sista och man Slipper ha den där jobbiga känslan att saker & ting  är oklart 
Bilder från dagen : 

(null)


(null)

(null)

(null)

Vi köpte en hel del på loppisen 😂😂

2 handdukar , en klocka , ölglas , kläder , väska och örhängen men dom glömde jag i min midjeväska på jobbet 

När vi kom hem så vart det lite fix , middag , samtal med mamma , vattnat gräsmattan och blommorna Mm 

Dagens bästa! 
Min härliga gulligaste Kia är hemma i Sthlm 
Det var kul att se henne i dag men vi hann inte surra så mycket 
Vi kanske ska ses i morgon 

(null)

Fick fina presenter ❤️

Nu är jag dödstrött och säger god natt 

Maria 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0