Lugn & fin dag

Hej 
Detta var den lugnaste födelsedagen någonsin tror jag 
Bara chill 

Först Dalarö och fika i solen 
Sen port 73 och kulglass
Sen handling 

Efter det åkte vi hem och vilade en stund 

Vi skippade middag ute på restaurang och åkte och hämtade hem pizza Hut och pepperoni lowers 

Sen kom max, Sandra , Olivia och syrran över och fikade 

(null)

(null)

Fin blomma och solcells lampa från syrran 

(null)

Farmors skatt , bästa bästa presenten 

(null)

    I löööööwe you alot

(null)

 Bästa pizzan och ända pizzan jag kan äta 

(null)

Min älskade livskamrat , min ständiga partner in crime 

Nu ska jag bara mysa resten av kvällen 
// Maria ❤️

Kommentarer
Postat av: Jossan

☺️🌸💖

Svar: ❤️
Ia None

2018-06-06 @ 17:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0