Måndag 11/6

Ååå vilken dag 
Massa energi , fått massa gjort på jobbet 
Mycket på min to do list check ✔️
- sommarjobbarnas papper e klara ✔️
- städning✔️
- check i frysar och mat planering ca 14 dagar framåt check 
- papper, samtal  & Mail  etc etc 

Sen satte jag mig med lite jobb hemma nu på kvällen 
Bl.a. tog jag fram händelser på stora scenen på grönan
Papper/ post 
Letade aktiviteter och inköp 
Sms med chef 

Nu tar jag kväll 👍💪

Samtidigt hemma har jag gjort pepparrots sås
 ( så gott)
Det var jättelänge sen jag åt kokt potatis 

Korv, pepparrotssås och potäter 

Smutt


Rensat ogräs
Städat 
Tvättat 
Städat i kalles rum ( jag får en slant för det ) 
Sist fick jag  ju väskan & 2 t-shirt 

Hoppas inte : 

Jag har ju varit med max, Sandra och Olivia hela helgen 

I dag blev både max och Olivia sjuka 

Max kände sig redan dålig i går när han var här så han gick hem tidigt 
Olivia vart sjuk nu på eftermiddagen med feber och orkeslös 
Och jag och oliven pussade massa i går och jag bubblade med hennes badvatten, så jag hoppas inte jag får något skit nu 😇

(null)

Detta är Olivias första sjukdom på 10 månader 


Sandra har ju precis ätit klart sin penicillin kur efter halsfluss 
Håll tummarna att det inte blir något 

Behöver min energi fram till semestern !! 

Men samtidigt med facit i hand så brukar jag köra plattan i mattan fram till semestern och sen när jag blir ledig bryter skiten ut 
Oj oj  hahaha 

Jag var ju sjuk / hostig / hängig i 2 veckor mellan den 5/5 - 20/5 men jobbade ändå  så vila får jag göra sen 😂😂😂😂

Därför jag har stenkoll på dessa datum är för att jag blev sjuk på Sussies 50 års fest  ( 5/5) och det var den dagen solen och det vackra vädret kom , sen vet jag att jag led i 2 veckor för jag inte kunde vara i solen !  ( pga hostan ) 😂😂☀️☀️


 Nu ska jag ta en dusch 
God natt alla vackra själar ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0