Min tisdag

Hej 
I dag har jag gjort lite allt möjligt 😀

Städat hemma

Tvättat x 2 
Allt mitt på morgonen och när Kalle vaknade vid 15 så tog jag alla hans sängkläder och bäddade rent till honom 

Jag har varit på apoteket 

Jag tog en långpromenad på 8,8 km  Bl.a. förbi postboxen och sen till jobbet !
Jag var bara på jobbet en snabbis  , jag kollade till villan plus post och Mail 

Jag har stekt massa bacon för vi gjorde en stor bacon omelett till middag 

Jag har faktiskt slappat i soffan 1 timme i dag och det händer inte så ofta 

Nu ska jag ta en smörgås och sen ska jag gå ut med Sune ( sista svängen) och sen sova sött i nybäddat 

Puss & kram 
Maria ❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0