Nationaldag & B-day

Hej 

I dag är det Sveriges nationaldag , jag har alltid älskat Sverige och varit stolt över Sverige men inte längre 

Sverige är inte Sverige längre och det blir värre och värre 

Men jag fyller år i dag så jag firar lite ändå 💙💛
Inget planerat i dag , jag brukar alltid styra upp något men jag orkar inte och har ingen lust 
Och jag tycker att om man fyller år så ska man bli upppassad 😂😂🎂🎂

det ända jag har önskat mig i dag är att slippa laga mat och jag kommer inte göra någon tårta 

Jag fick frukost av Henning i morse och en pedikyr i present 
Den ska jag utnyttja innan min semester

Och så vill jag självklart vara med min familj i dag 

Nu tänkte vi ta en tur ut med bilen och ta en glass någonstans 
Lutar mot Dalarö 

Avslutar med 2 Sverige bilder 💛💙

(null)

(null)

 All kärlek 
Maria 




Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis på födelsedagen 💛💙💛💙💛

Svar: Tack
Ia None

2018-06-06 @ 08:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0