Om gårdagen ( tisdag )

En tisdag som var fullspäckad  , hann inte blogga ! 

Bl.a. jobb, fix i min trädgård, promenad, fix hemma , matlådor, middag , bakade till Hennings kollegor och skrev glad sommar från mig !
Lyssnade på talbok mm

(null)

Middag : fläskkotlett , fem peppar sås ( så god ) och klyftpotatis 

(null)

I går  vräkte Akelius en barnfamilj på gården och det stod massa saker utanför på gården som
Skulle slängas ! 
Familjen hade redan flyttat ut och lämnat allt 

Jag  frågade Akelius killarna om jag fick ta barnstolen ? 
Stolen och alla leksaker plus möbler var äckliga men jag tog barnstolen in i duschen 
Jag sprayade den och tvättade den 3 ggr plus att jag spritade den med desinfektion medel och nu ska den få stå ute några dagar !! 
Man vet aldrig vad folk har för snusk hemma 
( min noja) 

Så nu har jag en barnstol när Olivia är här 😀

Sen tycker jag att det är väldigt tragiskt att en barnfamilj kan bli vräkta 2018 men jag vet ju inte historien bakom 😞

I dag blir det jobb 
I morgon jobb & KP 

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0