Semester

Hej 

Hur skönt känns det att skriva ordet semester 
Ljuvligt 
Jag har semester hahaha

Rent fysiskt är jag klar men jag finns på telefonen såklart 
Alltid året runt , dygnet runt 😂😂

Det ända jag ska göra i morgon är att posta  fakturorna som ligger färdiga här på mitt köksbord 

Min söta granne hade ställt detta på min altan nu när jag kom ut , hon vet  att jag e sjuk och att jag går på semester 

Tack Merry 

(null)

(null)



Tack syrran också som tog med Sune till raman  i går när jag jobbade 


(null)

(null)

Till middag i kväll gjorde jag baconlindad fläskfilé 
Det vart så där perfekt gott 
Smutt 

(null)

Mer da ? 

När jag kom hem så klippte jag gräset och duschade alla möbler och snyggade till på plätten 
Nu är det fint till kalles grill kvällar med grabbarna och jag slipper hålla på efter jag fixat mina naglar i morgon 

I morgon är det äntligen nagel dax ! Nu ser dom
Ut som skit 

Det lutar åt ljus lila , typ lavendel eller ljus rosa
Lila är den största trend färgen nu på naglar såg jag på tv 4 förra veckan 👍
Vi får se ?  Om jag blir osäker blir det vitt glitter 
Det passar allt och snyggt om man blir brun 

Nä nu ingefära shot och kan jang 
Lev väl 

Kram Maria ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0