Söndag kväll ❤️

Vart tog dagen vägen ??

Promenad på morgonen 

KP uppdrag 10.15-13.

Sen besökte vi en adress , vi letar efter en kille som är skyldig oss 7000 kr och han har försvunnit !! 
 så letandet fortsätter , våra pengar hade suttit fint till semestern!!  Låna aldrig ut pengar och lita aldrig på folk ....
Jag vet inte vad jag gör när vi får tag på honom 
Råtta 😡

Sen åkte vi hem till max och hämtade Olivia,  lillgrodan var här mellan 13.30-16 

(null)

(null)


Just nu tvättstugan , nu är allt tvättat som jag ska packa ner till semestern 
Strax ska jag koka spagetti för i kväll blir det köttfärssås / smutt ❤️
Efter det ryggläge och varva ner lite innan ny jobb vecka 
PS . Den sista 😀😀😃
Plus KP uppdrag på tisdag 

All kärlek 
Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0