Söndag morgon

Hej 

En lite mör tjej här 

I går lördag hade vi så mysigt 

En dag med familjen gör mig lyckligast 

Vi hade ju Olivia på morgonen 

Vi lämnade henne ca 9.30 

Sen gick vi hem och mös och max, Sandra och Olivia hade somnat hemma hos dom ! 

Vid 11.30 ringde vi dom och frågade om dom
Ville åka med och äta glass och handla 
Och det ville dom 

Vi var på port 73 och mc Donalds och Ica maxi 

Vi handlade massa onödigt haha 
Vi som skulle spara pengar 

Jag köpte 6 par trosor , jag älskar Ica maxis trosor, dom är höga i midjan och sitter bra över min trasiga mage 

Vi köpte en t-shirt och en klänning till Olivia 

Vi köpte scholls  prodiukter och vitaminer 

Sen fick vi för oss att vi skulle gå på bolaget och det händer typ aldrig 
Vi köpte 10 öl ( Thailands öl singha) och en box vitt vin , dock drack jag aldrig det men det är kul att ha hemma och bjuda på ❤️

Men öl drack vi i solen och 3 groggar så jag kände mig lite berusad i går 
Hahaha 

Max och Sandra hängde med oss till kl 16 
sen vart det jag och Henning kvar för Kalle åkte också i väg 

vi hade det supermysigt , vi satt i solstolarna och garva och njöt 
Vid 18 tiden så plockade vi fram lite plockmat och åt som om vi var utsvultna 😂😂

(null)

Så himla gott 

Efter maten mös vi litegrann  och sen delade vi upp oss 
Henning plockade undan allt och städade köket & altanen 

Och jag tog Sune på sista promenaden 
Sen tog vi en dusch och kröp ner i soffan så vid 21 sov vi som Stockar  och jag vaknade lite bakis kl 4 i morse 
En alvedon  och sen somnade jag om en timme ! 

Bakis på 4 öl och 3 groggar  / gammeltant 

(null)

(null)

Kläderna vi köpte , tror dock bilden ljuger när det gäller klänningen 
Den var nog bara aprikos 

Eller ??? 


Nu myser vi i soffan , vid 8.30 ska jag åka och jobba 
KP uppdrag i dag  , min brukare vill till Ikea 

Ha en fin söndag // Maria 
❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0