Torsdag och Tuttkoll

Go kväll 

Hur mår ni finisar ? 

Full patte i dag 😂😂

Städat , lagat mat , varit i Haninge c  och varit på SÖS bröstcentrum på söder . Det var dags för mammografi .
Fasiken va obehagligt det är !!!  Först tar dom patten framifrån och klämmer till, man fattar inte att dom kan bli så platta - som en jäkla våffla 

när dom kör från sidorna  gör det ondare 

Usch !!  Det braiga är att det går snabbt ,jag  tror det tog 10 min max 

Jag hade en supertrevlig tant .  Nu bränner det lite i pattarna  haha !!

Jag får svar om 14 dagar 


Jag fick presenter av Kalle idag ❤️

En strå väska från H&M  och 2  t-shirts som jag ville ha , t-shirten var på rea / 50 procent 
2 för 200 kr 
Yeee

(null)

(null)

(null)

 Tack Lilleman 

I morgon blir det jobb eftersom jag tog ledigt i dag istället 

Lördag så kanske vi ska till trosa på marknad men jag är lite velig , jag vill hellre spara dom pengarna till semestern 
Nu gäller det att snåla lite 😂😂

Sen är det KP på söndag , 

Ingen vila  ingen ro 

// Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Susse

Trosa marknad e alltid kul att gå på =D Dit ska vi iaf, nog typ 16:de året i rad som vi åker dit =)

Svar: Aha är det bra grejer ?
Ia None

2018-06-07 @ 19:11:43
Postat av: Susse

Njae, mest de vanliga marknadsgrejjerna, godisremmar, strumpor, klädstånd, väskor m.m.
Tycker de e kul o gå runt där o titta =) Brukar va många stånd/säljare.

Svar: Ok
Ia None

2018-06-07 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0