Besökt vår tjej 🐸

Hej och go tisdag 

Vilket jävla väder vi har , spöregn hela morgonen som sen gick över till snöblask & blåst !
Det blir jävligt farligt när detta fryser på i natt 
Nu ska vi få minus grader 2 v framåt , vart fan e våren ??
Förra året vid denna tid så hade vi jätte vackert väder 🤥🤥

Full rulle idag 
Först var jag på jobbet , men jag gick hem tidigt i dag för det var så lugnt 

Jag mötte gubben för en go lunch på vår kina , sen handlade jag lite saker till bakning , jag gjorde en till sats med bullar till Olivias dop 

(null)


Nu kan jag stryka det på min to do list ✔️

Lunchen var grymt god , biff med chili 

(null)

jag har tvättat , städat & lagat kvällens middag 
Det blir stek, sås & potatis ! Steken har puttrat i 2 timmar på Spisen .

Nu kom vi precis hem från vår tjej ( olivia) 
Vad jag älskar den lilla skrutt ungen ❤️

Vi var uppe och lämnade den nya vagnen som Kalle köpte till Olivia 
Kalle kommer skämma bort henne 😀
Sen lämnade vi massa bullar och mös med Olivia såklart ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

 En stadig ny paraply sulky , perfekt till deras resa och nu till våren 

Nä nu ska jag faktiskt vila en stund , jag har varit i farten sen kl 5.30 i morse ! Tror jag suttit 30 min på 12 timmar 

 Ha det bäst // Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad gulligt av Kalle att köpa en vagn till sin brorsdotter!!!! 😍😍😍
Hoppas mina killar blir lika tajta o nära när de blir äldre sen! Min dröm!

Svar: A han e grym
När dom ringde och tacka Kalle hade Kalle sagt
- Bara att säga till när ni behöver något till Olivia ❤️❤️

Ia None

2018-03-13 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0