Djävulsk Hot

Hej godingar 

Hann aldrig blogga i går 
Full rulle 
Först jobb och sen hem och lämna Sune och sen vidare på ett uppföljningsmöte i Haninge kommun 

(null)

Efter det mötet så hade jag ett annat möte och sen hem för att göra lite mat 

Jag hade massa korv kvar från helgen 
Jag köpte nämligen korvfabrikens korv som heter Djävulsk hot och satan va Hot 
Inte jättegod men jag vill inte slänga mat så jag gjorde en makaroni låda av det som var kvar 

(null)

(null)

 Gott med rivna morötter och massa ketchup 

Sen blev det farmen och äppelpaj med vaniljsås 

(null)

I dag tisdag har jag 2 möten och sen ska jag på en anställningsintervju 
Håll tummarna 
Min första intervju på 12 år 

Jag har ett odds mot mig , jobbet jag fått tips om letar efter en tjej i 30-35 års åldern 
Men dom som har tipsat mig om jobbet tror hon kommer gilla mig ändå 
Hm
Vi får se 
Får lägga på min ungdoms charm 😂😂😂

Om intervjun går bra så ska jag tydligen direkt till Farsta på ett personalmöte / träffa chefen 
Snabba ryck 

Detta är lite av en chock 
Jag blev tillfrågad i fredags om jag ville ha ett jobb och redan idag är det intervju 
Herregud va det går 

I dag opereras min älskling , jag hade velat vara med efter op ,  men han opereras på löwenströmska och jag får inte ihop det med Sune för Kalle jobbar 12-23 och det är lång väg att åka kommunalt 
Rickard var gullig att köra in H i morse 
Guld 
Älskar dig H om du läser detta ❤️❤️❤️


Nä nu måste jag sätta fart , massa att göra 
Puss på er - Maria 



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lycka till massor på intervjun!😍

Svar: Tack ❤️
Ia None

2018-03-06 @ 08:41:43
Postat av: Jossan

Hoppas att det gick bra idag☺️❤️

Svar: 👍❤️
Ia None

2018-03-06 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0