Effektiv söndag

Vaknade 5 i morse , vi åt frukost i soffan och sen somnade vi om i soffan till kl 8.30 

Vid 9 tog vi en längre promenad med hundarna och sen gick vi upp till max, Sandra och Olivia och mös 

Sen blev det :
Jobb
Handling 
Städning
Tvättstugan
Bakning 


En boende i vår villa på jobbet har önskat sig  min hemmalagade lasagne så i dag gjorde jag det så ska jag ta med det till honom i morgon 

Jag bakade kärleksmums i dag 
Gott 
Vräkt i mig 4 rutor 

Ja ja 
Beach 2018 är ute ur bilden ändå 😂

Nu på em så var Magnus ugglas krog show på tv 
Asså jag älskar honom 
Vilken man , vilken artist, vilken röst 
Jag har så mycket minnen till hans musik 

Bästa uggla 

(null)

      Finaste vi har 💙💙💙

(null)

      Mumma 

(null)

(null)

  Lasagne , söndagsmiddag 


I kväll är det världens bästa tv kväll 
Farmen final kl 20 ,  heja Helena ❤️
Och Robinson kl 21 

Kan det bli bättre ?? 
Full rulle denna vecka 

I morgon börjar jag 6.30 
Sen är det jobb x 2 i veckan plus 2 kp uppdrag 


Jag önskar er en fin söndag// Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0