Fredag & lördag

Hej
Mår ni bra ? 

I går fredag så jobbade jag förmiddag som assistent 
Jag gick av 12.30 
Sen vid 16.30 var det dags för KP uppdrag 😀

Därimellan hann jag & H  med en pizza på pizza hut 
Mums 
Plus för deras äppelmust och vitlöksbröd 

(null)


Min brukare ( kp ) ville gå på bio och han ville gå på mall of Scandinavia ( MOS) , 
Han hade aldrig varit där 😀
Henning ville följa med så vi fick åka bil med honom 🚙


Sagt och gjort , först västerhaninge och hämtade honom  , sen till Solna på bio 
Black Panther vart det , filmen var superbra och mycket bra gjord 👍
Många plus på den ! 

Sen tillbaka till västerhaninge för att lämna och sen hem ! 
Vi var inte hemma förs 22.

(null)

(null)

Vi Kan varmt rekommendera denna film ! 

När jag kom hem så var det bara att gå och lägga sig för idag lördag var det också jobb på morgonen 
Assistent till 12:20 i dag 

Vi var på loppis i västerhaninge i dag , jag fyndade 3 saker 

2 söta krukor till uteplatsen för 10 kr 

(null)

En sak till Olivia och en påskduk allt för 40 kr 

(null)

Loppisen var på Björnvägen i västerhaninge 

Jag hann inte mer än att gå av mitt pass kl 12.30 så ringde dom och frågade om jag ville jobba i kväll 17-21 men jag tackade nej 
Trodde jag hade planer men så vart inte fallet 

I morgon kommer jag inte jobba , jag måste få ledigt 1 dag 
Jag har sagt att jag kan jobba lite i påsk 

Här hemma gör vi inte ett skit , mest tyst och trist 

Tvättstugan 19 för att tvätta hundfiltar och hundhandukar 

(null)

 Hundarna är så jävla skitiga nu när all snö smälter ! 

I natt blir det sommartid och det känns så sjukt 
Massa snö kvar och i veckan ska det bli 6 minus och mer snö i påsk 
Förra året så hade man suttit ute flera ggr i solen på altanen och jag började köpa pelargoner till altan 

Haha skillnad från i år 

Ni får ha en fin lördag // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0