Fredag och helg

Hej 

Jag har sovit sådär , en ungdom har sms:at i natt om magsjuka 
Jag klev upp 5.30  och hade tvättstugan 7 

Nu är kl 9 och jag har dammat. Dammsugat och skurat alla golv , tvättstugan plus tvättat alla mattor ! 
Drog fram spisen och skurade bakom ! 

Kl 12 ska vi träffa inger & kaj för en fika ute på byn . 

Jag måste handla också , det är så tomt i kylarna 
Ligger typ en risgrynsgröt därinne 😂

I helgen ska jag vara hundvakt till sessan , dom sms:ade och frågade i onsdags ! 
Sen blir det lite jobb och så måste jag till kungens kurva för att hjälpa mamma med en sak 
Så full rulle denna helg oxo 

Vad ska ni göra i helgen ?? 

(null)

Avslutar med en skön avslappnad tjej i vagnen 
Farmors skatt 🐸🐸❤️❤️🐸🐸
Min lilla oliv 

Trevlig Fredag // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0