Kalles dop

Hej 

Trött tjej här 🐥

Jag sov dåligt natten mot onsdag för att jag hade ont och så ringde klockan vid 5. 

Jag frågade H om han kunde köra mig till jobbet för jag hade saker jag skulle ta med mig  till Kattis och till loppis

Han lämnade av mig 5.40 vid jobbet när han åkte mot sitt jobb,detta var  hans första jobbdag efter sin operation 
Han skulle egentligen vara sjukskriven 2-3 veckor till men bröt den idag ,  han klättrar på väggarna och vi förlorar alldeles för mycket pengar från fsk tyvärr 
Sorgliga Sverige 😡

En bra dag på jobbet , städning och matlagning bla. 

Efter jobbet lämnade jag hem Sune innan jag mötte upp Sandra och Olivia , vi 3 tog en promenad till handen där vi mötte upp max, Kalle och Henning 

Kalle hade nämligen sitt dop i Eskils kyrkan i dag kl 15. 

Därför Kalle döper sig är för att han ska få vara gudfar till Olivia , ingen av oss i familjen är kristna på det sättet så vi alla  5 var lite ointresserade för själva dopet men jag måste säga att det vart väldigt fint 
Bara vi 6 närvarade och vi sjöng 3 psalmer och läste 2 böner och kalles döptes på ett fint sätt 
Vi hade en kantor som spelade så fint och det vart faktiskt väldigt stämningsfullt 

Alltid när jag kommer in i kyrkor så blir jag väldigt berörd 
Prästinnan Christina sa att det var för att Gud var närvarande 
Ja kanske det ? 😁
prästinnan var super gulligt 

Här kommer några bilder:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Eftersom vi 6 i närmsta familjen bara var närvarande och alla kom direkt efter jobben så var vi inte uppklädda , såg kul ut när vi kom i jogging byxor , trasiga jeans , fila tröjor 
😂😂😂
Men det bjuder vår galna familj på 
Vi fick beröm av prästinnan att vi verkade som en glad och fin familj 
Haha 
Så högljudda och pratglada som vi var 

Nu är det gjort
Kalle fick ett dopljus  med en ljusstake till med en fin duva på 
Ett halsband med ett kors 
Och 2 biblar i doppresent 
Och ett dopbevis såklart 

Nä nu ska jag njuta resten av kvällen 
1 arbetsdag kvar innan lite påskledighet

Love IA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0