Paradiset

Tjo 

I maj ska vi på min svägerska 50 års fest i Vaxholm 
Det är tema/klädsel    S 

Har ni några tips ?

Sista gången jag och H  gjorde något skoj eller drack en öl var i januari när vi var i Spanien 

Jag tror detta tillfälle blir nästa gång vi festar till det  🍾  så vi har hyrt in oss på ett bed & breakfast för det var tyvärr fullt på Vaxholm hotell 

Det ska bli jättemysigt med ett dygn i Vaxholm med mys/fest/dans/släkt och vänner 

Vi ska bo i paradiset och i farmors stuga 

(null)

(null)

(null)

 Det här bli top 😜
Stugan har kök , sovrum , dusch. Wc mm
Mysigt 

Vi ska göra oss i ordning på plats och lägga lite skumpa på kylning och ha det Nice innan vi beger oss till festlokalen ( blynäsgården) 

Just nu vilar vi bara i soffan , 
Jag har noll med energi 

(null)

 Sessan känner sig hemma 😂😂😂
För all del ??


(null)

  Gos hundar ,
Vi kom precis in från en skön promenad 

Jag måste avsluta med en bild på det sötaste jag sett på länge 
Det är en barndomsvän (fd  granne) som är tax uppfödare och i dag la hon ut denna bild på en valp från den senaste kullen 
Asså  hur söt ??

Hon säljer bara sina taxar i jaktsyfte / till jägare 

Hon har fått så många fina valpar under den tiden jag följt henne 😀

(null)
Bild lånad från carinas Instagram 
Så goooooo


Nä nu ska jag försöka umgås ett tag 
Fastnat i telefonen // M 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0