Tips ! Wish ! Club sandwich !

Hej 

Så var denna helg slut 😀

Helgen har innehållit det mesta 
Middag med vänner 
Serier och vila
God mat 
Jobb
Paj 

På fredagen så var vi och storhandla för en vecka framåt 
Vi har gjort en veckobudget och denna gång lyckades vi hålla oss under den så vi kunde tom äta lunch ute i veckobudgeten 👍

Jag vet , trist men just nu är ekonomin inte rolig 😀
Sjukt mycket oväntade räkningar 

Vi började kolla på en ny serie i fredags med kiefer Sutherland 

Designated survivor 

Den är bra och det händer något hela tiden , så måste det vara för mig - både i böcker , serier och film annars tröttnar jag på dirren 
Adhd:n som kickar in 😂😂

I lördag var vi hos vänner och åt brunch / tidig middag 
Trevligt 
Sen vart det jobb 
På kvällen fortsatte vi med serier och så gjorde H den godaste club sandwichen Ever 

Kycklingfilé 
Bacon
Majonnäs
Rödlök 
Gurka 
Och det viktigaste av allt 
Vi har hittat en sån sjukt god dressing med smaken curry & mango 

  Ni måste pröva den 

(null)

  Vi hittade den på Ica maxi 

(null)

     Hennings macka 


(null)

  Min macka , jag ville inte ha vitt formbröd 

Sjukt gott och supernyttigt ( not) 

Till kvällsfika gjorde jag äppelpaj och vaniljsås 
Tror jag fick i mig ca 1.775.345 kalorier i går 


Wish 
Ni vet där alla beställer massa billigt skräp , jag har aldrig testat det förut men i februari beställde jag den här bikinin 

(null)

    Vilket jävla skämt 
Den kom i fredags och den var i mini storlek och kvaliten var lövtunn och inga resårer i byxorna 
Vilket jävla skit 
Första & defenitivt sista gången jag beställer från dom men nu höjde ju postnor summan för att beställa från kina 1/3 
Ett påslag på 70 kr i tull och då tjänar ju inte folk på det ändå 😡

I dag blir det fix hemma och tvättstugan 

Nästa vecka är helt galen med jobb x 3 
Flera Möten 
Nyopererad gubbe som behöver lite hjälp kan jag tänka / ni vet ju hur små männen blir vid sjukdom
😂😂😂😂
Sen blir det förhoppningsvis mys med max. Sandra och Olivia 
Saknar Olivia 

(null)

   Önskar  er en fin söndag / Maria 


Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

💖🤗💖

2018-03-04 @ 14:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0