Torsdag 22/3

Hej bloggvänner 

Hur mår ni?

Här är det fint men lite mycket bara 😜
😂😂😂

En bra dag i går och en bra dag idag .

I går var det full rulle från morgon till kväll så när jag tänker på vad jag gjorde i går  så kommer jag inte ihåg typ 
Har man mycket i pallet då eller ??

I dag vart det jobb ( på FT) som vanligt och när jag var klar där så tog vi hundarna ner till Tyresta by för en skön promenad i solen , 
tyvärr var det inte så promenadvänligt än , väldigt isigt och halt men vi lät hundarna springa på ängarna och sen satte vi oss i solen och fikade 
Super härligt 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter det åkte vi och handlade och när v kom hem vart det tvättstugan  och lite fix hemma !
nu var vi ute igen med hundarna för vi var uppe i centrum och hämtade ett paket till Olivia ❤️

Mer da ?? 
Jag la på en liten påskduk på bordet idag 

(null)

(null)

  Det blev Gult & lila ,  i morgon ska jag köpa smågodis och fylla skålarna med , påsk är  lika med mer godis än vanligt 
H får lön i morgon så då ska vi handla lite snarr👏🏻👏🏻

Hela helgen är bokad 

I morgon fredag jobbar jag som assistent på fm sen har jag kp på kvällen och vi ska gå på bio i mall of Scandinavia 
Min brukare vill se black panter 
( ingen film för mig men han väljer) 

På lördag är vi bortbjudna 

På söndag ska vi till Martin & servera på fm med max och Sandra och kl 13 ska vi följa med Kalle , han ska på dop samtal och sen ska han döpas den 28:e 

Plattan i mattan 

Ha en fin torsdag // Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0