Vilka dagar

Hej 

Nu har jag jobbat 7 dagar i sträck 
Plus Torsd kväll och fredag fm 
Sen lördag - söndag sovjour och 13 timmars jobb och efter det i dag hade jag min ena kp så jag var hemma till 17 

Trött tjej 

Men 

Jag kommer tacka 
NEJ
 till sista jobbet jag fick 
Det är alldeles alldeles för tungt 

Jag tar hand om en som är förlamad från midjan och ner och kraftigt överviktig 
Jag har slitit som ett djur , i dag när jag kom hem bröt jag ihop !! Jag bara skakade i hela kroppen och grinade, jag har fruktansvärt ont i rygg, axlar och armar efter dessa 4 dagar 
Det är inte värt att förstöra mig på det sättet 
I dag kan jag knappt gå 
Det finns lift såklart men sen ska personen vändas i säng , lyftas vid blöjbyte , dusch etc 


Jag skrev till chefen att jag måste tacka nej 
Det är Bara att söka annat jobb
Gärna assistans men till någon lättare brukare 

Nu har jag lagt mig , jag sov endast 3 timmar i natt , konstig känsla att sova hos någon annan 

I morgon börjar ny vecka och 16.30 har jag min 2:a kp 

Jag har hunnit med att baka bullar på lördagen 
Bakar till Olivias dop 
Jag ska göra en sats till i veckan 

(null)

 Vad har ni gjort i helgen ???

  God natt blogg vänner ❤️❤️❤️



Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är en riktig kämpe Maria!💖 Slit inte ut dig🙏💝 Ta hand om dig🌸💖 Kram

Svar: Tack älsko ❤️
Ia None

2018-03-11 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0